ipod...

Posted by Lieza Sakura | 2:10 AM

Faiz sedang enak menjamu selera di KFC... tiba-tiba...dia rasa nak buang angin..nak kentut kat luar tak sempat. tiba-tiba Faiz dapat satu idea. Dalam restoran KFC tu, ada pasang lagu n bunyinya agak kuat.

Faiz pun melepaskan kentutnya mengikut irama lagu didalam KFC tu...bila dah habis kentut, dia perasan semua orang dalam KFC tu tengok dia...baru dia ingat...dia pakai ipod...bermakna......dia sorang je la yang dengar lagu tu n semua orang dalam KFC tu dengar dia kentut mengikut rentak lagu....

Faiz berasa malu lalu terus keluar dari KFC tanpa sempat membasuh tangannya...

0 comments